Astazi ascult (Claptone – No eyes)

 

Uploader(TheBassxExperiment)

MadalinaCiucu Paul Naomikko Slowaholic

___________________________________________________________________________

Sunt atat de multe de spus ? dar….de unde sa incepem?

si..mai te gandesti (daca spun (em) ceva , se rezolva ? )

Sunt dezamagita …nu pot sa pun exact degetul pe ce ma deranjeaza dar e clar ca lucrurile nu trebuie sa fie asa. Sau cel putin, asta simt eu. Totul e relativ , nu ? (parca asa spunea un intelept.)

De multe ori am evitat sa-mi astern gandurile aici, pe blog, deoarece uneori cuvinetele nu sunt suficiente si risc sa ma fac mai mult neinteleasa …

Mi-e dor de anii in care simteam ca pot sa mut muntii din loc, acum am inceput sa realizez cat de efemer este totul. daca as putea sa ma imortalizez acolo, in amintirile mele , sa ma criogenizez, sa nu mai vad sa nu mai aud sa nu mai simt…..Si se pare ca melodia asta reflecta 99% din ceea ce simt acum. Vreau sa evadez…m-am saturat de prostie, de ignoranta ….nu mai pot sa ma prefac ca nu vad si sa ma postez undeva pe norisorul meu roz,,,,(lasa ca o sa fie bine…) pe naiba!

nu o sa fie bine deloc.. Wake -up!!!Ne ducem in jos…si nu in sensul bun.Ne ducem la dracu si el ne asteapta cu bratele deschise. Mie nu mi-e frica de el. Pentru ca il cunosc. Dar…Oare e bine sa fim atat de aproapiati?

Nu mai exista bariere. Totul este …un amalgam de nuante….parca am fi rupti de realitate…sincer …tara asta ma dezamageste…nu ma simt mandra ca m-am nascut aici…dar nu mi-e rusine cu cine sunt si stiu ca pot sa reusesc oriunde mi-as propune. Dar de pentru niste imbecili sa renunt eu la locul meu natal? (Doar ca sa nu-i mai vad ? ) Pentru ca pe 90% dintre cei pe care ii intalnesc zi de zi i-as impusca direct in cap,…si in stil executional, ca oricum daca m-ar vedea venind tot n-ar realiza….

Am citit zilele trecute, tot pe un blog sau undeva pe net:

(„Daca esti mort nu e rau pentru tine, e rau pentru ceilalti. La fel si cand esti prost”).

si ca sa pun capac tocmai am realizat o treaba foarte serioasa….tara asta ma sperie… in sensul cel mai profund. Tocmai mi-am dat seama ca mi-e cam teama sa aduc un suflet in aceasta societate de cacat……cam ce serviciu i-as face?

Luati voi si judecati ca eu n-am gasit nici macar un motiv.

Puncte mari de suspensie … ca mai sunt multe de mentionat …poate cu alta ocazie🙂

Lasă un răspuns

Generare trafic

GenerareTrafic.ro - Trafic marit 100% si GRATUIT

coffee

OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

LinkWeb

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau

Ziarul toate blogurile

Ziarul

RSS Flux necunoscut

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Zombie apocalypse survivor

64%

Created by OnePlusYou -

