Gardul Dintre Rai Si Iad

Dumnezeu s-a saturat ca lumea sa trecaca din Rai in Iad si invers. A hotarat sa se faca un gard intre Rai si Iad. A chemat pe Sf. Petru, organizatorul de licitatii si i-a cerut sa-i gaseasca cei mai buni constructori.

Sf. Petru, dupa indelungi investigatii, a adus in fata Domnului trei constructori: un francez, un american si un roman.

Dumnezeu le pune intrebari:

– Francezule cu cat imi faci gardul ?

– Cu 5000 de euro. Folosesc tehnologie franceza de ultima generatie, muncitori chinezi toti unu si unu.

– Americanule cu cat imi faci gardul ?

– Cu 10.000 de euro, dar folosesc tehnologie electronica, stalpi cu senzori de miscare, wireless, camere de filmat prin satelit…

– Romanule cu cat imi faci gardul ?

– Pai, cu 15000 de euro.

– Si ce faci de banii astia, intreaba Domnul.

– Pai iti dau Tie Doamne 5000 de euro ca mi-ai dat licitatia, 5000 de euro ii tin eu ca am castigat licitatia, iar restul de 5000 ii dam francezului sa faca gardul…

Sursa

Lasă un răspuns

Generare trafic

GenerareTrafic.ro - Trafic marit 100% si GRATUIT

coffee

OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

LinkWeb

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau

Ziarul toate blogurile

Ziarul

RSS Flux necunoscut

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Zombie apocalypse survivor

64%

Created by OnePlusYou -

