Leapşăăăăăăăăăăăăăăăăăăă

Am primit-o de la Jojoxissa si suna cam asa:

1. Esti incapatanata?

Da😀

2. Ce tricou porti acum?

Port rochie😛

3. Care e animalul tau preferat?

Lupul, dintre cele salbatice, iar domestic….pisica, ofcourse🙂

4. Cand te-ai certat ultima oara cu cineva?

Nici nu mai stiu…..

5. De cate ori ai tipat la cainele tau?

Niciodata.

6. Care este cartea ta preferata?

Cred ca romanul meu, in acest moment (la care inca lucrez…:))

7. Despre ce iti place cel mai mult sa scrii?

Depinde de stare.

8. Care e initiala persoanei care te-a enervat cel mai mult?

Sa zicem ca nici nu merita osteneala sa o mentionez😀 e un nobody :))

9. Ai baut vreodata cafea?

Vrei sa spui, „exista vreo zi in care n-ai baut cafea?”

Da, poate cand am uitat sa-mi cumpar, deci….aproape niciodata.🙂

I love coffe :X

10. Ai vreun secret mare?

Nu.🙂

3 comentarii (+add yours?)

  1. Samira
    Aug 26, 2012 @ 14:52:11

    Cum sa nu ai un secret mare toata lumea are :))
    Doar ca e secret ; ) )

    Răspunde

    • icepickk
      Aug 27, 2012 @ 14:52:43

      Chiar nu am🙂 Imi place sa fiu transparenta si sa nu ma „impiedic” de lucruri atat de comune…..am avut si eu , secrete, candva, prin liceu (ma refer ca etapa a vietii, nu ca ar avea legatura cu locul acelor secrete;))….acum sunt de parere ca e mult mai bine sa spui ce simti decat sa tii in tine….

      Răspunde

      • Samira
        Aug 27, 2012 @ 17:05:23

        Consider ca oamenii nu sunt niste fiinte atat de grijulii incat sa le daruiesti toate gandurile .
        Secretele nu sunt comune , daca ar fi nu ar prezenta interes si defapt asta ar anula sensul cuvantului .

Lasă un răspuns

Generare trafic

GenerareTrafic.ro - Trafic marit 100% si GRATUIT

coffee

OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

LinkWeb

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau

Ziarul toate blogurile

Ziarul

RSS Flux necunoscut

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Zombie apocalypse survivor

64%

Created by OnePlusYou -

