Leapsa Liebster 1 si 2

Primite de la AdelaIvascu si BodolicaAlexandru, pe care m-am gandit sa le incorporez intr-un singur post!

Regulile ar fi:

– Postează imaginea Liebster Blog Award
– Spune 11 lucruri despre tine
– Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
– Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze această leapșă
– Nu da leapșa înapoi!
– Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
– Mergi pe pagina celor nominalizați şi anunţă-i

11 lucruri despre mine:

1. Sunt zodia Balantei
2. Sunt atee
3. Imi place animalele
4. Am un porcusor de Guineea🙂
5. Imi plac serialele, si…unele filme
6. Mi-ar placea sa aflu anumite raspunsuri
7. Iubesc muzica
8. Imi place vara
9.Imi place sa dau viata unor personaje prin scris
10.Mi-ar placea sa fac un film
11.In general sunt optimista.

Primul set de intrebari:

1. Ce stii sa faci bine? La ce nu te pricepi deloc?

Sa gatesc. Nu ma pricep de loc la pilotat avioane.

2. De ce ti-e frica cel mai tare?(poate sa nu fie ceva palpabil)

De Moarte (am mai spus-o si o repet :))

3. Cand minti, de ce minti?

Poate pentru a proteja.

4. Esti un prieten adevarat pentru cineva? Dupa tine, care sunt lucrurile care te fac un prieten bun?

Consider ca sunt. Se poate conta pe mine, stiu sa ascult si daca pot sa te ajut o fac cu placere.

5. Daca ai avea ocazia sa te muti intr-o alta tara cu alte culturi, in ce tara te-ai stabili si de ce?

Mi-ar placea in Tibet, dar nu stiu daca m-as muta definitiv. De ce? Pentru cultura in special si probabil pentru formarea unui echilibru spiritual.

6. Cand mergi la o nunta si se aduce gustarea de inceput (se numeste gustare si nu aperitiv, am invatat in ultimul timp), mananci maslinele?

Daca arata bine , da.

7. Daca ar fi sa recomanzi cea mai buna carte citita, care ar fi? + un scurt review

Mi-au placut cronicile vampirilor de Anne Rice. Se invarte in jurul mitului vampirilor.

8. Cati prieteni ai?(nu cunostiinte)

Vreo 2.

9. Motto-ul tau?

Carpe diem.

10. Trei lucruri care-ti plac cel mai mult la tine?

Determinarea, pasiunea si imaginatia.

11. Iti place mai mult sa asculti sau sa fi ascultat?
Ambele.

Si acum al doilea set:

1. Poți folosi sintagma ”cel mai bun prieten”, referindu-te la unul dintre prietenii tăi?

Pe cel mai bun prieten il am din liceu.

2. Cum stai la capitolul ”încredere în sine”?
Pe la 99 %

3. (Cât de des te privești în oglindă și) îți spui că vrei mai mult de la viață? …băieții pot omite oglinda.

Niciodata.

4. Ești mulțumit de educația primită de la părinți?

Da.

5. Ți-ai da viața pentru cineva?

NU.

6. Cât de bine crezi că te cunoști pe o scară de la 1 la 10?

9, 50.

7. Ce așteptări ai de la partenerul tău? (viitorul soț/viitoarea soție)

Pana acum s-au indeplinit. Nu are rost sa le mentionez.🙂

8. Care sunt lucrurile care conteaza cu adevărat în viața ta?

Familia, prietenii, cariera.

9. De ce ți-ai făcut blog?

Din dorinta de a impartasi.

10. Cât de mult te influențează părerea celorlalți despre tine?

Foarte putin.

11. Câte dintre întrebările pe care ți le-am adresat au fost enervante?

Mi-au placut toate🙂

Acum urmeaza intrebarile mele pentru cei care vor prelua leapsa:

1. Descrie-te in 3 cuvinte.
2. Ce iti place?
3. Ce studii ai (catre ce aspiri)?
4. Ce zodie esti?
5. Daca ai fi de sex opus, cum te-ai descrie? In materie de fizionomie si activitate.
6.Crezi in extraterestri?
7.Cum iti petreci timpul liber?
8.Prin ce tara/tari ai calatorit si cu ce ai ramas? (daca nu ai fost, unde ai vrea sa calatoresti si de ce ?)
9.Spune-mi ce ai deschis in al doilea tab de la browser?
10.Care este cel mai nou film care te-a impresionat?
11.Care este ultima melodie din playlistul ascultat de curand?

Leapsa merge la cei de mai jos si la cine mai doreste:

MadalinaCiucu Slowaholic Paul Gnowee Vallypeblog PerfectDevil UnBlogCiudat Ratzone Denisa Aricescu Alidrg Eumiealmeu Jojoxissa

9 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Leapsa Liebster…tarziu si altfel «
  2. Elena
    Sep 25, 2012 @ 17:41:02

    Off, abia acum am revenit si eu si am vazut leapsa😦 Multumesc mult ca m-ai pus si pe mine la socoteala :* Cred ca e deja tarziu si majoritatea bloggerilor au primit-o asa ca o sa incalc putin regulile… sper sa nu te superi😦

    Răspunde

  3. Trackback: Leapsa Liebster | Madalina Ciucu
  4. madalinaciucu
    Aug 26, 2012 @ 10:53:05

    Hellooo, mersi pt leapsa si mersi ca nu uiti de mine nici macar atunci cand dispar mult timp din peisaj!! :*:*

    Răspunde

  5. Adela Ivaşcu
    Aug 25, 2012 @ 13:53:32

    Nu-mi place, prea pe scurt si superficial.😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

Generare trafic

GenerareTrafic.ro - Trafic marit 100% si GRATUIT

coffee

OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

LinkWeb

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau

Ziarul toate blogurile

Ziarul

RSS Flux necunoscut

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Zombie apocalypse survivor

64%

Created by OnePlusYou -

