Super leapsa

Am primit-o de la Gnowee si suna cam asa:

1. Daca ai putea sa intri si sa traiesti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motiveaza alegerea facuta! (dar într-un film? dar într-un cântec?)

Cartea in care mi-ar placea sa traiesc ar fi Cronicile vampirilor de Anne Rice, pentru ca ma fascineaza toata povestea si misterul in care sunt inconjurate aceste creaturi fictive/imaginare. Pentru ca la baza oricarei legende se afla un sambure de adevar si ma intreb in cazul acesta cat de mare o fi samburele ?😀

Filmul ar fi :

Catwoman cu Halle Berry, pentru ca imi plac pisicile si proprietatile cu care sunt inzestrate (nu intru in detalii);

sau intr-unul din serialele mele preferate: The vampire Diaries, Dexter, House md, The walking Dead...sunt multe!

Cantecul ar fi Forever in love , Kenny G.🙂 pentru ca sunt si vreau sa fiu vesnic indragostita:) de iubitul meu, de flori, de soare, de luna, de stele, de animale, pasari….etc.

2. Daca ai putea sa-ti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Daca mi-as schimba unul din prenume, l-as inlocui cu Stefania, pentru ca asta a fost numele tatalui meu (Stefan).

Ca nume de barbat ma fascineaza numele de Mordecai si David, nu au nicio legatura cu fapte sau persoane biblice, doar rezoneaza bine la urechea mea!

3. În ce alta tara ai vrea sa traiesti pentru un an si de ce?

In Tibet🙂 pentru cultura budista, meditatie, regasire spirituala. As renunta la telefon, scrisori/mailuri, tv, radio, pc….si m-as conecta cu universul in cel mai pur sens🙂

4. Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?

De regula nu prea imi amintesc visele, dar stiu ca am visat mai demult ca zburam (pluteam) si m-am simtit super🙂 Voua vi s-a intamplat?

5. Povesteste o zi din viata ta imaginându-ti ca esti un animal.

Sunt Porcky, porcusorul meu de Guineea. O trezesc pe stapana (mama) mea la 6.00 am si ii cer o portie de fan🙂 hmmmmm ce bun e !!
Pana la pranza fac un somnic🙂 Ma intind prin talasi si visez🙂 Mai ma trezesc beau apa, mai pap si mai dorm un pic!
Cand vin „parintii” ii intampin cu cantecele, ne jucam si daca am noroc ies (sunt scos si atent supravegheat) si la pascut in gradina:) Cam atat!

6. Daca ai putea trai în pielea altcuiva pentru o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana si de ce ai ales-o?

Nu conteaza cine e aceasta persoana🙂 Mi-ar placea sa fie barbat! Pentru ca vreau sa stiu cum e macar pentru un timp limitat cum e sa fii de sex masculin🙂 e o curiozitate de-a mea!

7. Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi ca ti-ar fi primele gânduri si ce ai face prima data?

Probabil m-as culca la loc :)))))

 

Gata! S-a terminat! Multumesc Gnowee🙂

Leapsa merge mai departe la :

MadalinaCiucuPisicaneagraPaul si pentru cine mai doreste🙂

2 comentarii (+add yours?)

  1. Gnowee
    Mai 14, 2012 @ 22:37:19

    Ma bucur ca ai completat-o😀 Mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale🙂 O seara linistita sa ai!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Generare trafic

GenerareTrafic.ro - Trafic marit 100% si GRATUIT

coffee

OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

LinkWeb

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau

Ziarul toate blogurile

Ziarul

RSS Flux necunoscut

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Zombie apocalypse survivor

64%

Created by OnePlusYou -

